Sorry sorry

okej 1
What's up med bloggaktiviteten, vad gor ni alla pa dagarna riktigt? Jag har inte kollat bloggkoll pa 2 dagar, och nar jag nu loggar in sa har jag 130 olasta poster. Och jag foljer inte ens sarskilt manga bloggar. Damn, tar ju nastan tva dagar till bara for att jag ska hinna lasa allt det dar, och da har det ju kommit tva dagar till med inlagg...ja du borjar se den onda cirkeln

2
Jag tror att vi i Sverige skulle ma bra av lite koreansk partymuysik heheh
Emma alskar bandet Superjunior (fint namn for ovrigt), sa jag har hort en hel del av dom indirekt genom henne. Sen nu i veckan da vi var pa KTV med dom  hon en del, och da man horde musiken genom bra hogtalare med ett fetare bassystem an ett par fattiga horlurar streamat fran kinesiska youtube inser man att dom faktiskt ar riktigt bra haha. Bra partymusik iaf.
Igar afton var vi nagra fran hostelet som satt pa en annars helt tom bar medan helvetet brakade los utanfor i form av en total utrensning av kinesernas lager av fyrverkerier. Jag bad killen i baren att spela lite Superjunior, och plotsligt blev livet lite roligare

Kommentarer
Postat av: FD. Klasskamrat

Tjenare Jonte, hur går det med dina pluggplaner?

du har talang, ta vara på den.

2010-03-01 @ 16:45:48
Postat av: Ludvig

Tjena.... när dyker du upp på fre...? ring mig på skype TJAAAAAAA

2010-03-02 @ 01:54:52
Postat av: Anonym

FD. Klasskamrat, varför anonymt? klasskamrater är ju bland de bästa kamraterna :(

tack för komplimangen. angående mina pluggplaner så funderar jag väl mest hur jag ska ta vara på dom där talangerna hahah.. lutar åt fotojournalist+språkstudier just nu



ludd3: när du hör 3 långa och 25 korta knackningar på din dörr så vet du att jag är hemma

2010-03-02 @ 08:50:54
Postat av: jonatan

den den anonyme var alltså jag

2010-03-02 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0