Sista inlägget från Kina, peace


Sitter i sängen och försöker tänka igenom ifall det är något jag glömt packa ner, något jag glömt säga eller göra. Kollade igenom lite webcambilder från NL hehe. Kom ihåg att på Nordic Light finns det inget som heter "bad hair day"

Byebye Derek!


Byebye Xiao Ming!

..och Yongtao

Byebye Eric

Och byebye Xiao Yong!

Fick världens finaste sms av Xiao Yong idag, skrivet på perfekt kinesisk engelska. "YouNa: Goodbye! Please keep yourself safe! I can't forget you. Please don't forget you have a friend in china. If you stay at different place. I well give you the best wishs. May happy for you everyday!"
May happy everyday för dig med, Xiao Yong!

Jag kanske kommer skriva något mer här väl hemma i översnöade Skellefteå, ifall det hände något under hemresan värt att berätta om. Den här bloggen har snart sett sitt slut i alla fall. Kommer förmodligen styra en ny fotoblogg så snart jag har kommit hem och börjat styra upp mitt liv.
Nämen ja, 6 månader. Klart och över. Det har hänt mycket, mycket nytt har upptäckts, nya mål med livet har satts (ingen aning vad målen är, men jag vet att jag har mål) och massor av mer självinsikt har jag skaffat mig. Är lite mindre brydd om vad folk tycker och tänker om mig tror jag. Tar inte mig själv på lika stort allvar, och bra är det. Det var någon gång där i oktober då jag tittade på Scrubs som J.D kläckte ur sig något av det absolut smartaste jag någonsin hört som jag började trappa ner på seriositeten"...I guess it’s because that we all want to believe that what we do is very important: that people hang on to our every word, that people care what we think. The truth is, you should consider yourself lucky if you even occasionally get to make someone, anyone, feel a little better"

You came along and you cut me loose
Home, home where I wanted to go
California here we come, right where we started from
osv
ses irl

Kommentarer
Postat av: Sara

HOH, ses kanske ja? :) Och fotoblogg är nice!

2010-03-04 @ 23:51:58
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Ylva

Det blir soOoOOool när du kommer hem=D

2010-03-04 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0