Fortsättning

Jag jobbar för att den här bloggen ska leva vidare. Inte genom mig, men han den där Samuel är ju fortfarande verksam i Kina, och han borde absolut kunna skriva lite om vad han gör tycker jag. Tycker du som jag så borde du lämna en kommentar, mest i syfte att övertyga Samuel hehe. Han lät nämligen lite tveksam då jag föreslog det.

För övrigt så kan jag erkänna att jag saknar Kina. Lägenheten, folket, maten, friheten. Livet här hemma går hur bra som helst, jag går och lägger mig och vaknar med ett leende på läpparna, tro inget annat. Menar bara att det är väl först i efterhand man till fullo uppskattar vad man hade, en gammal klyscha som stämmer in väldigt bra. Så, ja det var rätt beslut att fara hem då jag for hem, och jag ser fram emot att återvända dit någon dag!

Har startat en fotoblogg som jag ska jobba med nu framöver, gör mig glad och kolla in på http://gogojonte.blogspot.com, och bloggkolla mig om det är något du gillar! Mina närmaste framtidsplaner består av att försöka fixa mig jobb här i Skellefteå. Ser väldigt lovande ut på Xzakt, men skulle hellre klämma åt mig något på Norran om det går. Har ett fotojobb inbokat framöver i alla fall, ska bli roligt!

Såååee...droppa en kommentar och övertyga Samuel om att han borde skriva ner sina bravader som engelskalärare i Pingyang, och kolla in fotobloggen. Gör det. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0