Everything looks perfect from far away

Näst näst sista kvällen i lägenheten nu. Har packat i stort sett allt som ska hem, det gick oväntat snabbt. Det som är kvar ovanför väsknivå är två uppsättningar kläder; dom jag har på mig och ett ombyte tills då jag ska hem. Vid 8-tiden beställde jag hem en pizza, och en väldigt dryg halvtimme senare satt jag i sängen och såg Family Guy. Måste ju ta vara på sånna här grejer nu innan jag far hehe.
Har alldeles för mycket pengar på mig också. I morse tog jag ut så att jag skulle klara mig i veckan, höftade till det lite med 800 kr där. Sen när jag kom till jobbet så fick jag tillbaka de 1100 jag hade betalat för hotellet... damn. Blir att köra lite valutaväxlare väl hemma i Schweten.

Efter att Amanda lämnat Kina igår så hängde jag med Mark the American och gick på Kung Fu show. Han är väl en sisådär 15 år äldre än mig och vi kanske inte har alltför mycket gemensamt, så det var lite stelt innan showen. Men den var cool så det var lätt värt det ändå. När den var klar klockan 21.00 och jag satte mig i taxin upptäckte jag att mitt tåg tillbaka till Suzhou gick 21.26 och inte 22.26 som jag först trodde, så jag manade på taxichauffören lite extra, fastnade i stort sett varande rödljus som gick att fastna i och fick lite halvpanik tills dess att jag sprang in i tåget klockan 21.23. Ska göra mitt bästa för att inte upprepa den stressen på fredag.

Den coola


Det coola


Den slitna på en ohult trång tågtoalett


Det packade


Det utspridda


Den numera tomma väggen

Ska sova nu, jag har sömn att ta igen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0