Oh no, don't lose your trust

Något coolt hände just. En kille som jag följt på Flickr i typ 5 månader nu, som jag även har sett som någon sorts förebild, mejlade mig idag och sa att han gillar min stil att fotografera och att det liknar den stil som han själv strävar efter. Att bli "erkänd" av någon man ser upp till är alltid lika häftigt. Han beskrev min stil i en mening, "Most of your stuff is very much "Here's my life, take it or leave it."". Tycker det var så roligt, för det jag alltid har strävat efter är att avbilda verkligheten och människorna i den som jag ser det. Kändes som en bonus bara att han uppfattat det på ett liknande sätt.

Annat coolt var igår kväll då jag och Amanda spelade Hey There Delilah och See You Soon. Så roligt att spela med någon som faktiskt kan sjunga, spelar ju annars bara med mig och jag kan inte det där med sång riktigt. Så imorn på Bookworm blir det ett litet framträdande. Amanda har med sig en liten videokamera också, så vi ska typ be någon person inne på cafét spela in det hela, det kommer nog bli hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra att andra verkligen kan få dig att FörstÅ hur grym du är! :D Vad glad jag blir :)

Lycka till på spelningen också! Jag hade så velat vara där men kul att ni ska spela in det! :)

2010-02-23 @ 20:46:38
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, blev det inspelat? Jag måste verkligen få höra, Amanda pratade ju om det där innan hon åkte ÅH!

2010-02-25 @ 10:29:03
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0