Caution slip!

Sjukt cool dag. Jag och Samuel skejtade i inget mindre än världens största skatepark. Hängde med en 10-åring från USA som var sjukligt bra och en 17-ish-åring från England. Att ta sig dit krävde drygt 40 minuter tunnelbaneåkning med två byten och en taxiresa, men det var absolut värt det. Tog samma långa väg tillbaka senare och mötte Amdy på Hongqiao flygplatsen. Även det sjukt coolt. Känns så lustigt att träffa på folk från Sverige i Kina, det blir som så verkligt då.
Efter det sa jag hejdå till Samuel på ett tag, jag ska ju snart hem till Sverige och det kommer dröja ett bra tag innan jag ser han igen. Kändes allt bra sorgligt att skiljas där utanför Shanghais tågstation, men vi var starka män och dolde smärtan bra tycker jag. Samuel bröt den känslan av styrka senare då han skickade ett sms med texten "Singing Love Hurts on the lonely streets of Shanghai...". Tröstar mig med att den senaste veckan med allt resande har varit bland det absolut roligaste jag gjort de senaste 6 månaderna (och det är inte över än!).


Kommentarer
Postat av: Samuel

och sen när du svarade på mitt text, så raserade du den mur, som vi byggt upp.

När du sa:

imagine me and you, I do, I think about it day and night.. so happy together.



2010-02-20 @ 16:10:23
URL: http://outofmypapernotes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0